Alla inlägg under augusti 2012

   Jätte fin klänning jag köppte en idag;) det är fiint till en svart stickad tröja över<3 deh var dagens tipps  

  Vi tippsar om Loreal eye & Lip remover! Den är jätte bra och svider inte i ögonen!

Av Linnea&Ellen Wikström&Bäckström - 20 augusti 2012 18:48

Skriv nt så många smilisar i era inlägg deh blir lixom liite barnsligt;)




Av Linnea&Ellen Wikström&Bäckström - 20 augusti 2012 18:34

Idag har jag köppt nya springskor som jah kallar deh;) Och så var jah juh tvungen att prova dom så jag var ute och sprang duktig cheejj;)<3 Aja men vi ska lägga ut mer bilder deh har nt blivigt så mkt för Linnea har varit i kalmar typ .   Så blev jah efter träningen haha;)


Men hejdåhh ses jag bloggar lite sen ikväll oxå;)<333



Av Linnea&Ellen Wikström&Bäckström - 18 augusti 2012 18:23

Hejj hejj bloggen<3!


Jag ska kanske tona håret blondare! men vet nt vilken hårfärg jag ska ha! SNÄLLA komentera vilken jag ska ta jag vill nt ha för ljust och deh ska vara toning plzz hjälå<333;)


//Ellen


Av Linnea&Ellen Wikström&Bäckström - 14 augusti 2012 21:27

Tjenare bloggen<3!

Jag har varit i Kalmar i 3 dais;) Jag har shoppat lite elr jätte mkt haha;D

Sen var vi på ölandsdjurpark! Linnea var oxå där fast två dagar innan syyyyynd;(

Jahap deh var väll deh<33


PUSS PUSS//Ellen<3

   Åhh gud va snygga dom här skorna är! Jag hittade dom på Bubbleroom.se så snygga!

Veckans person blev Clara Magnusson!

Clara är världens gulligaste,snällaste,finaste.......

En sanning om Clara: Hon är envis!<33

Clara är bra på att: Bry seej om folk,skrika högt hahaXD,måla<333


DET VAR LITE OM CLARA MAGNUSSON

Presentation


Tjenare vi är två tjejer på 12 bast! Vi gillar fotboll,kompisar,shopping mm... värt att läsa;)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

tycker ni vi skriver om roliga saker/ämnen? önska gärna..
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Linnandell

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards